Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Technická podpora
Servisní oddělení společnosti INTELEK, spol. s r.o. je tvořeno specializovaným týmem techniků zaměřených na aktivní a pasivní síťové prvky. Naším cílem je co nejrychleji a nejefektivněji pomoci zákazníkům při otázkách implementace nebo řešení technických problémů s produkty našeho porfólia.
Řešíme podporu produktů značek:
Našim zákazníkům poskytujeme bezplatnou telefonickou a emailovou podporu, řešíme však i individuální podporu u zákazníků jako komerční službu.
Rádi a ochotně pomůžeme vyřešit problémy i otázky zákazníků na telefonním čísle +420 533 338 824 nebo emailem na support@intelek.cz.
Také jsme pro Vás připravili sekci souborů ke stažení, kde můžete najít nejaktuálnějši firmwary, utility, návody, apod.
Řešíme podporu produktů značek:
- A.D.I.
- Alvarion
- Extricom
- Fluke Networks
- Miure
- Nera
- NetViz
- Orinoco
- Proxim
- Raritan
- RiT
- Signamax
- Solarix
Našim zákazníkům poskytujeme bezplatnou telefonickou a emailovou podporu, řešíme však i individuální podporu u zákazníků jako komerční službu.
Rádi a ochotně pomůžeme vyřešit problémy i otázky zákazníků na telefonním čísle +420 533 338 824 nebo emailem na support@intelek.cz.
Také jsme pro Vás připravili sekci souborů ke stažení, kde můžete najít nejaktuálnějši firmwary, utility, návody, apod.
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.